Followers

Pages

Saturday, February 7, 2009

Sejarah Blog sendiri...

Apa yang seronok nie???

hehehehe..rasa seronok sangat sebab ada blog sendiri..Selalu tgk blog kawan..so sekarang dah ada sendiri punya. Blog ini disiapkan dalam masa kurang seminggu. hahaha mesti ramai yang kata.. Kenapa masa yang diambil untuk siapkan blog ini terlalu lama?? Sebab saya sendiri tak tahu nak bangunkan blog ni. Malam tu terfikir kan seronok kalau dapat berkongsi cerita.. Dari situ azam nak bangunkan blog terpancar..ayat (ayat skema). Bukan lama pun sebenarnya..coz tolak masa tidur, makan, kuliah, tutor, dan macam2 lah ada laa dalam 3 hari untuk siapkan..

Tekan sana tekan sini..klik sana klik sini..n submit sana submit sini akhirnya tercipta laa blog yang diberi nama Diari Diskusi Diri atau dengan kata lain 3D. Sebab perjalanan hidup kita nie macam 3D. Dunia yang kita pijak nie hanya khayalan semata-mata. Sebab kita ada dunia yang abadi..Macam-macam dugaan ditempuh. Macam cerita
upin dan ipin..hehehe..yang seronoknya blog nie saya buat sampai stuck laptop saya. Blog nie siap masa 4.2.009 iaitu hari Rabu. Comment pertama yang saya terima adalah dari kawan saya sendiri Shahrul Hafizi..Thanks banyak2 pada semua yang puji dan kutuk blog saya. Saya terima dengan hati terbuka..kui3..so rajin2 laa komen..amat dialu-alukan

0 comments:

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates