Followers

Pages

There was an error in this gadget

Saturday, February 14, 2009

Tanda kucing sakit mental


Tanda-tanda kucing kesayangan anda menghadapi sakit mental yang mendadak...

1) Kucing anda selalu rasa tidur macam nie mampu melawaskan pembuangan air besar.

2) Merasakan diri dia adalah yang paling macho dikalangan kucing lain. Walaupun gaya rambut tak menawan kucing betina

3) Kucing anda menghadapi masalah untuk bangun tidur. Sentiasa terperanjat apabila di bangunkan..cakap jer laa malas nak bangun...kan senang..

4) Tengkuk kucing anda merasakan dunia dah terbalik..Kiamat!!! tu yang boleh kucing kata kalau dia bersuara..sebenarnya kucing ni nampak cicax kat celah almari...

5) Merasakan bahawa berat badan kucing anda sentiasa meningkat walaupun anda hanya bagi kepala ikan sahaja..hehehe ini bermakna kucing anda dalam seminggu akan menjadi "fishball"..



6) Kucing anda sentiasa merasakan fikiran terlalu sempit dan keliru kerana kebisingan yang melanda..so jalan mudah ambil mangkuk yang sama saiz muka tutuplaa telinga..baru boleh berfikir dengan tenang



7) Kucing anda merasakan tersepit dalam hidup..walaupun sebenarnya sengaja menyepitkan diri..itu bukti kucing anda harus di kurung agar tak menyusahkan anda



8) Kucing anda sentiasa di permainkan oleh binatang yang seharusnya menjadi protein bagi kucing anda..Ini menjadikan rumah anda di kelilingi tikus kerana pemikiran kucing anda telah dikawal oleh tikus..hahaha kuasa baru tikus bakal kembali

9) Kucing anda sentiasa menjadikan anjing sebagai sahabatnya walaupun anjing itu ada konspirasi yang membahayakan..jaga-jaga sebelum terlewat..


10) Kucing anda sentiasa berada dalam keadaan takut..seolah2 melihat sesuatu yang amat digeruni seperti melihat hantu anda sendiri...ketakutan kucing anda membuatkan kucing anda mempunyai ketinggian darah tinggi yang mendadak..




11) Anda akan perasan bahawa kucing anda terlalu pemurah untuk memberikan susu badannya pada binatang yang seharusnya menjadi hidangan tengahari untuk kucing anda..Mungkin ini adalah antara tanda2 buang tebiat yang yang paling besar ada pada kucing anda..
Kesimpulannya anda harus memberikan kucing anda keselesaan agar kucing anda terjamin daripada sebarang sakit mental..Sekiranya ada tanda2 sebegini berilah kucing anda kasih sayang yang penuh berharga agar kucing anda rase dia adalah yang terbaik untuk anda..

3 comments:

farhana said...

Comel betul semua kucing2 tu.Mana kak dapat?nak satu lah?

hafizah said...

hahaha..nak satu tak leyy ..apa kata akak cadangkan kalo adik ada kucing betina kahwinkan ngan kucing jantan yang ada kat gambar nie..haaa..kita boleh eratkan ukhuwah...huhuhuh...

Anonymous said...

ko ni x abes2 kawen jew... adoi! pepe hal kang jgn lupe jemput taw~~~

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates