Followers

Pages

Monday, February 2, 2009

Kenangan...

Keluarga Pasir Pekan...

Gambar ni diambil sebelum nak menjamu selera ..kalau tak silap yang ambil gambar ni Ida...hahaha kesian plak dia tak termasuk dalam gambar nie..Aku fikir masak2 sebelun nak masukkan gambar ni...hahaha nak tahu sebab apa??...hahaha gara-gara aku pakai tudung indon..tu yang buat aku malu sikit nak masukkan gambar nie dalam blog. Tapi apa-apa pun tu laa aku...sempoi tapi best...perasan sendiri...kui3. Mak Akma takderr dalam senarai sebab last minit dia ada kenduri kesyukuran..Ada gak amik gambar ngan mak akma...tapi still gak malu nak upload coz tudung indon punya pasal...hehehe...Nilaaa serba sedikit latar belakang kuarga Akma..best gilerr..Keluarganya baik...Tak caya??? jom buat lawatan ke rumah Akma..Biar aku jadi pengarah program..Cax jadi timbalan aku...hahaha harga berpatutan...hahaha
Posted by Picasa

0 comments:

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates