Followers

Pages

Sunday, February 1, 2009

Kawan sekolah lama


Yang tudung pink tu hanani...Kami dah kawan sejak sekolah rendah, dah lama dah kan..Cuma sekarang nie dia kat Universiti Sains Islam Malaysia dan aku plak kat UKM bangi. So time cuti jerr kami dapat bersama kongsi cerita pasal Universiti kami dan kawan lama kami..Apa yang best kat dia nie..dia nie jenis tak kisah kot apa yang kita buat. Dia ni baik dan susah nak tgk dia sakitkan hati orang. Apa yang pelik kat dia ni dia tak suka sangat pasal kahwin. Tak suka bercinta apatah lagi nak bercouple. Pelik dia tu sama ngan kita...Mana tak cakap kembar.. Kita pun jeis macam tue. Geli bab2 couple. Mungkin tak bersedia lagi.
Setiap kali balik kami keluar sama2 g makan...hahhaha...makan jerr kerr???
tapi dia kawan aku yang paling aku sayang...yang aku rase dia mmng senang bawak bincang..

Yang tudung hitam tu adik aku..Ramai kata aku tak sama dari segi muka ngan adik aku..Tapi aku sayang sangat dengan dia.. Dia jenis tak kedekut nak belanja owang..Tahun ni dia SPM. Tolong doakan kejayaan dia yerkk.

Dan yang putih tu aku.. hahaha aku ni jenis..rahsia laaa taknak bagitahu...kui3
Posted by Picasa

1 comments:

a said...

alhamdulillah
syukur la dpt kwn yg baik cm hanani
jg persahabatn dgn dia elok2 tau

tudung hitam tu adik ko?
memg lain
tp ko tetap comel

hik3

insyaALLAH
moga2 adik ko digolongkn dlm
golongan yg berjaya dunia akhirat~

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates