Followers

Pages

There was an error in this gadget

Wednesday, February 4, 2009

Azab Allah...


Apa yang sedang berlaku dengan hamba Allah ini....

Di photo ini adalah seorang pemuda berusia 18 tahun yang meninggal di salah satu rumah sakit di oman. Mayat pemuda tersebut digali kembali dari kuburnya setelah 3 jam di makamkan yang di saksikan oleh ayahnya. Pemuda tersebut meninggal dirumah sakit dan setelah di mandikan di makamkan secara islam di hari itu juga . Tetapi setelah pemakaman ayahnya merasa ragu atas autopsi doktor dan menginginkan untuk di identifikasi kebenaran penyebab kepada kematianya. Seluruh kerabat dan teman - temannya begitu terkejut saat mereka melihat keadaan mayat tersebut. He was completely different within 3 hours. Mayat tsb begitu berbeza dalam 3 jam. dia berubah jelas - seperti orang yang sudah tua.

Dengan tampak jelas bekas siksaan dan pukulan yang amat keras dan dengan tulang - tulang kaki dan tangan yang hancur begitu juga hujung hujungnya sehingga menekan ke anggota badannya. Seluruh badan dan mukanya seakan tidak dapat dicam. Matanya yang terbuka memerlihatkan ketakutan, kesakitan dan keputus asaan. Darah yang begitu jelas menandakan bahwa pemuda tersebut sedang mendapatkan siksaan yang amat berat.

Sungguh besar azab Allah..Ini adalah salah satu bukti yang ingin Allah tunjukkan pada hambanya sesungguhnya neraka itu adalah telah dijanjikan oleh Allah kepada hambanya yang mungkar semasa di dunia. Jika baik perjalanan hidup kita didunia maka baiklah balasan Allah di akhirat kelak. Tetapi sekiranya kita adalah hamba yang suka pada nafsu dunia maka sebaliknya yang bakal berlaku pada kita di akhirat.. Semoga Allah mengampuni dosa hamba Allah ini..dan semoga rohnya diciciri rahmat...Amiin.




0 comments:

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates