Followers

Pages

There was an error in this gadget

Tuesday, September 17, 2013

Walimatulurus (Doakan kami bahagia untill Jannah)

 Assalamualaikum...

Bismillahirahmanirrahim

Ehemm lama gak saya menyepi dari menulis blog. Banyak benda yang nak dikongsikan tetapi terlalu banyak kekangan masa yang menyebabkan aku berhenti sementara untuk menulis blog ini. Sebelum itu saya dengan rendah diri menjemput sahabat-sahabat ke majlis walimah saya pada hari Ahad 6 Oktober. Kenapa tarikh ini dipilih?? kerana ia bersamaan dengan 1 Zulhijjah. Cantik kan tarikh Islam itu ^_^

Pilihan hati dengan orang Perak. Tetapi banyak perkara yang tidak dapat dikenal pasti tentang dirinya. Feveret dia pun saya tak pasti apa yang dia suka. Wateve pun semua ini akan berlaku selepas halalnya hubungan kami..

Kenapa tak cuba mengerti dia atau memahami apa yang dia suka dan tidak semasa perkenalan??

Kerana aku tau kalau terlalu banyak aku tau tentang dia samaada buruk atau baik maka selepas kami menjadi halal, hubungan akan menjadi kurang ceria. Maksudnya aku dah tau semua perkara tentang dia so takder suprise lagi yang aku perlu tau tentang dia.

Watever pun alhamdulillah jodoh aku akhirnya sampai jua. yang pasti aku tau segala kekurangan dan kelebihannya adalah pelengkap untuk kelebihan dan kekurangan diriku.

THANKS ALLAH hadiahkan aku sesuatu yang sangat berharga..Alhamdulillah. Kat bawah ni ada kad chumel..^^..


0 comments:

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates