Followers

Pages

There was an error in this gadget

Thursday, September 10, 2009

'Memang Gambar Saya'

Apa pendapat sahabat semua kalau malu kita lahirkan pada manusia lebih tinggi dari malu kita pada Allah?. Suatu persoalan yang mudah dijawab bagi golongan yang tinggi ilmu agamanya. Tapi jawapan berbeza-beza akan lahir dari pelbagai pandangan manusia kerana jawapan yang lahir tidak semestinya lahir dari hati yang benar tapi melalui nafsu yang melulu.

Ini hanyalah sekadar pandangan dimana pada hari ini ku terlihat sebuah isu artis berkucupan di dalam sebuah surat khabar Harian Metro halaman 8A bertarikh Jumaat, 11 September 2009. Artis yang sememangnya terkenal dengan lagu sayang 3x mengaku ia adalah sebuah kesilapan besar yang telah dilakukannya. Katanya " Saya berada di tempat salah , pada masa yang salah (ketika gambar itu diambil). Saya tak tahu apa niat orang yang menghantar gambar itu ke internet tapi saya tahu ramai yang tersinggung dengan saya."
"Saya memohon maaf kepada semua pihak yang tersinggung. Kepada pihak yang kecewa, saya harap mereka tidak menilai saya disebabkan gambar itu".

Gambar yang memaparkan artis tersebut berpelukan dengan seorang wanita yang kelihatan lebih berusia daripadanya sebelum berkucupan dipercayai disebuah kelab.

Apa pandangan anda terhadap kenyataan yang dibuat?

4 comments:

akmal said...

MEMANG BODOH TAMBAH BANGANG, BANGGA DENGAN DOSA... ORANG MANE NI? SINGAPORE EK? ITU LAH BOYAN @ MELAYU @ ISLAM SINGAPORE! Asik nak jadik mat salleh je... tak sedar makan belacan + budu. BODOH PUNYA ARTIS!

Noor Hafizah said...

nak wat camnerr...tu laa dunia Artis skrang.. nak wat stail barat baru nampak macho...pastue dah tahu salah pura2 mintak maaf sebab tak nak kehilangan peminat...malu kat Pencipta belakang kira...huhuhu hampeh laa skang nie...

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

Noor Hafizah said...

I thinks to develop this blog is not difficult except post coz it need more effort and good idea. Just my opinion. Thanks Olive coz visit my blog.

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates