Followers

Pages

Thursday, February 12, 2009

Lawatan ke Karangkraf





Semasa hari selasa 10 Feb.2009.. Kami ada lawatan ke Karangkraf. Ini antara jabatan kami dari modul komunikasi tahun dua..Pengajian dakwah dan kepimpinan




Ini senior photograp.. nama dia Abd Malik Abdullah..masa sesi penerangan dia ni dah macam pensyarah lak..hehehe nasib baik ada tempoh masa kalo tak tertidur kot..huuhuhu



Ini antara lukisan ghayor..Nasib baik dia sporting..kalo tak mesti dia fikir menciplak plak..hehehhe kat sini ada padi gak..tapi padi pendiam..




Kat karangkraf kami berjumpa dengan Datin Paduka Dr. Hajah Sharifah Mazlina Syed Abdul Kadir.. Panjangnya nama dia.. Semua orang mesti kenal dia..dia ni laa yang wanita asia dan Islam yang pertama yang melakar nama dengan merentasi benua Artik dan Antartika..Muka dia putih sesangat..kami bernasib baik sbb sempat bergambar.. datin juga buat promotion tentang M.E.P.S Concept. huh tabik betul aku dengan beliau..

Dia ni merupakan pengasas kepada Karangkraf..Karangkraf yang diasaskan sekarang mempunyai tenaga kerja hampir seribu tiga ratus. Majalah yang dibawah karangkraf mempunyai 29 majalah termasuk majalah yang bakal dipromosi pada 20. Feb ini. Apa yang best tentang Dato ni dia merupakan anak kelahiran kelantan yang dahulu hidupnya miskin. Bapanya seorang peniaga kedai buku dan beliau dilahirkan dengan minat suka membaca sebab bagi beliau membaca itu dapat mengubah hidup dirinya.. Dia juga merupakan pelajar lepasan graduan UKM..so kesimpulannya bukanlah kemiskinan itu menghalang kejayaan..

Inilah antara sedikit sebanyak tentang lawatan yang di buat...cukup memberikan input yang mendalam tentang media cetak..

2 comments:

a said...

seronoknya dia~

a said...

seronoknya!!!~

My ShoutOut

Template by:
Free Blog Templates